Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det nærmer seg noe her. Bikkja har blitt helt merkelig i topplokket. Klenger seg innpå meg. Nå sitter hun klint inntil beinet mitt og peser og ser rundt seg, mens hun til vanlig ville ligget på plassen sin og sovet. I går fikk hun ligge i senga, og i stedet for å legge seg som vanlig i fotenden, la hun seg klin inntil meg, eller satt rett opp og ned inni armhulene min (ikke så lett for en stor schäfer). Hun pleier ikke være spesielt oppmerksom når jeg er syk el.l.

Har andre merket noe slikt på hundene sine når det nærmer seg noe? Er jo 10 dager over termin nå, så noe må jo skje snart. Eller er det bare jeg som leter desperat etter tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om en hund som varslet fødsel tre ganger. Var helt tussete og stakk nesa borti magen og peip og sto på, fødsel samme dag. Hadde også varslet hjerteattak på en gammel dame, stukket hodet i brystet hennes gang på gang og noen timer senere ble hun dårlig.

Katten min er helt på jordet, men har vært det i noen mnd nå, så varsler nok ikke, men hun merker at det er noe. Passer på meg, kommer hjem flere ganger om dagen og hyler ut, når hun finner meg sjekker hun at alt er i orden og så løper hun ut igjen. Også er det bare meg hun vil være hos på kvelden, ikke mannen min. Koser og stanger forsiktig i magen min. Var ikke sånn før jeg ble gravid.

Disse dyrene værer at det er ting på gang tror jeg, veldig koselig også!

Jeg er bare 33+5 så har fohåpentligvis drøye 6 uker igjen!

Håper hunden din skjønner at ting er i gang og at du får hilse på den nye verdensborgeren snart!

Lykke til! :-)

Skrevet

Hei

Har ikke erfaring med det selv,:em en venninne fortalte meg at hun hadde opplevd dette med hunden sin.(hun har og en schæfer)Hele svangerskapet hadde hunden lagt klistret inntil sengen hennes.Den lå vanligvis i gangen.men nå insisterte den på å være nær henne.Og på slutten ble den helt rar sa hun.Fulgte etter henne og passet på henne hele tiden.Det er sikkert noen lukter som blir skilt ut kanskje...

Gjest Ut på tur
Skrevet

Har stor tro på at hunden din merker at ting skjer. Du utskiller sikkert noen lukter som informerer den. Dyr er merkelige sånn.

Men om den merker det skal skje i dag eller en av de nærmeste dagene er jo noe annet ;)

.

Dyr har noen evner vi har mistet på veien tror jeg :)

Skrevet

Jepp, min eldste tispe er også veldig rar om dagen. Hun vil bare være hjemme med meg istedenfor å gå turer med mannen min. Og da sitter hun klin inntil meg på sofaen.

Hver gang jeg står opp om natten for å gå på do, da spretter hun opp og følger etter meg.

Vanligvis pleier hun å legge seg inn på gjesterommet og snorker hele natten :) Men nå ligger hun rett utenfor soverommet vårt og "passer på".

Jeg synes nesten litt synd på henne fordi hun sover nesten ikke om natten lenger. Og det gjør for så vidt ikke jeg heller..........

Skrevet

jeg er overbevist om at hunder kan merke sånt.

vi hadde hund sist vi fikk barn. det var opprinnelig mannen min sin så det var mannen min som var "hovedeieren". det var han hunden hadde nærmest bånd til og hørte best etter osv.. MEN de 2-3

siste dagene før fødselen var han helt tussete etter å være sammen med meg. han satt i armkroken og sov i senga med meg og fulgte etter meg og var "innpåsliten" hele tia. og vips, der var babyen vår=)

nå har vi dessverre ikke den hunden lenger, så vi får ikke se om den gjør sånt en gang til.

men jeg er OVERBEVIST om at hunden visste at noe var på gang!

Skrevet

Bare av nygjerrighet.. Er de hundene dere har tisper?

Skrevet

vi hadde ikke tispe..

vi hadde en hanne. en spansk vannhund=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...