Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Har en venninne som har det, så derfor spiser hun ikke noe som inneholde melk. Men hun elsker mat, og mye av maten hun liker inneholde melk. Hun fant ut for par år siden at hun var alergisk mot melk. Isåfall, er det noen andre ost hun kan spise i det hele tatt? Og hvor kan man få tak i det?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Du kan jo skjekke ut allergimat.no Kanskje det finnes soya ost i helsekost butikker?
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 hei i forhold til middag er det veldi sjeldent melk el meieriprodukter i asiatisk mat. I helsekostbutikker har de både "melk", is og mye annet. det er en nettside som hetter vegan.nu som har oppskrifter for veganere altså uten melk og egg:) bare send pm til meg viss d er noe du lurer på har melkealeri eg:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Tusen takk henrikke. Jeg skal inn og sjekke litt etterpå. Og komme nok til å sende deg pm hvis det er noe mer jeg lurer på. Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå