Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 høre at mange leger ikke kan strippe, men kan di kjenne om man er moden? skal til legen snart å vil at hun ska sjekke om jeg har begynt å modne..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Er det noen spesiell grunn for at du tror su modner da? Sånn som meg jeg har kun blit sjekket for modning fordi jeg har hatt så sterke menssmerter i mage og rygg(modningsrier kaller de det) Jeg er 38+1 og har fått vite at livmortappen er helt myk og bare 1 cm igjen til den er helt utflatet..så min jm mente at det ikke var lenge til fødsel og jeg ville få en lett fødsel..vi får se om hun har rett.. Men du kan spørre legen din om hun vil sjekke deg..er du langt på vei da?
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Min JM vil ikke sjekke enda, siden jeg kan gå med 3-5 cm åpning i lang tid. Det gjorde jeg sist, og modningen sier ikke noe om hvor lenge til fødsel, men mer om hvor lett /hard den blir. Åpningsfasen blir naturligvis kortere siden jeg tar den med kynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå