Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på dette og kan dele erfaring.. Postitiv og negativ.. Hvordan likte barnet ditt det, hva gjør dere og er det noe du anbefaler til andre.. Vet og noen om det finnes slikt utenfor Bergensområdet, dvs mot Åsane/Knarvik ol..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her finnast det desverre ingen organisert babysvømming, men vi har vore i basseng med snuppa og bada oss. dukka under saman...berre ein gong fyrstegongen vi var på¨bading...men ho synest at det er storarta! einaste eg ikkje likar er at garderobene ikkje er tilpassa småbarn i det heile...så det var vanskeleg å få vaska henne ordentlig etterpå., vi har eit stykke å kjøre så innan vi var komt heim hadde ho utslett under haka(har lett for å få utslett der) samt masse utslett på stumpen sin...men om det kom av klorvatn, eller av den fancy svømmebleia veit ikkje eg

Lykke til med å finne og prøve ut babysvømming! mange barn har stor glede av å få bevege seg i vatn! :)

Skrevet

Vi begynte tidl på babysv, snuppa var 2 mnd, de fleste andre 5-6mnd. Hun elsker det, koser seg masse i vann, så jeg vil absolutt anbefale det!

Vær forberedt på litt skriking de første gangene og at dere kanskje må gå opp av vannet etter 10-15 min, de små blir fort slitne. Og viktig at barnet er uthvilt og mett :)

se på http://www.livredning.no/ om de ha kurs i nærheten, eller spør på helsestasjon.

Vi var stort sett med begge to, men går fint alene også.

Skrevet

Vi går på bs på riksen, det er topp! William storkoser seg, ler og hviner:) Kan anbefale det på det sterkeste! Bare vært der 2 ganger foreløbig og første gangen var det mest tilvenning og trygghet som var i fokus, andre gangen så dykket han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...