LRMG Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hei, Har fått soppinfeksjon for tredje gang. Canesten pleier å ta knekken på det raskt og greit. Men nå er jeg 10 dager over termin, og det kan jo være jeg har åpning, at slimproppen har gått osv (har ikke blitt sjekket). Kan jeg bruke stikkpille da? Har ikke lyst til å dytte canesten oppi hodet til lillemann liksom... Har ikke lyst til å føde med soppinfeksjon, for da blir man vel ekstra sår oppi der. Men så skal jeg på kontroll på Ullevål i morgen, og da kunne jeg gjerne tenke meg å be om å bli strippet ol. Men kanskje ikke så ideelt hvis jeg er full av Canesten-rester oppi der heller? Den stikkpillen bruker jo litt tid på å løse seg opp. Blir glad for råd!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg ville ha kontakta føden (antar at det er hos sykehuset du får oppfølging på nå siden du er over tida), og spurt dem. Da jeg fødte hadde jeg sopp fordi den forsvant ikke med hverken canesten eller pevaryl...gikk helt fint, men faren for revning/rift er jo større, så jeg ville tro at det er best med en behandling.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Hvorfor er faren større for å revne om man har soppinfeksjon ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå