Mane Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 6 bananer som begynner å bli brune.Noen som har tips til noe jeg kan lage av dem. Banankake?Noen som har oppskrift?Eller noen andre tips?
kleenex Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Denne banankaka er knallgod, har aldri blitt rå når jeg har lagd den heller. 3 bananer + 1 kopp sukker røres sammen 1 egg 1/2 kopp smeltet margarin som er avkjølt 1 1/2 kopp hvetemel 1ts bakepulver 1ts natron 1ts vaniljesukker Stekes på 180 grader, ca 55 min på nederste rille. Hvis du har en kjapp ovn ville jeg ha fulgt med etter ca 40 min
kleenex Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Kan skrive opp fyllet også så har du hvis det blir en sukse, noe jeg lover deg at det blir. tillogmed de som ikke liker banan i familien elsker denne kaka Fyll 2 bananer knas og has i en bolle sammen med 1 boks krenfløte, du kan eventuelt ha bananen i etter at kremen er pisket Glasur 1 Smeltet firløver Melis, må prøve deg litt frem for der er oppskriften min feil 1-2 ss kaffe, men det pleier jeg og droppe er mye bedre uten syns vi, men det er jo smak og behag. Kan foresten også bruke melkesjokkolade hvis noen har nøtteallergi, jeg har gjordt det noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå