Kiwi med maispire Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 greier ikke tenke på noe annet:) hååååper
¤¤angelina¤¤ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 har du tatt grav-test da? Kan vel tas 3 dager før ikm?
Venter på 3_de spire Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Så spennende da!! Tyder på at du har fått en liten leietaker du da... Lykke til!!!
Kiwi med maispire Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 gravtestene er så svake(tok en for 2 dager siden) men jeg tror det er skyggestrek.. vet liksom ikke om det er farge,
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hei=) Jeg svart deg på spørsmålet ditt for noen dager siden, om at el-testene bare var positive og 3 dager til IKM. Venninna mi var gravid da det samme skjedde henne!! Jeg gleder meg til jeg skal komme hit til dette forumet, og bli prøver igjen....MEN det er ei stund til... kommer sikkert i juni neste år=)... Lykke til i morgen...da MÅ du teste!!!
Kiwi med maispire Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 jeg har ingen gr-tester her, bestilte de idag så de kommer ikke før over helga..:S men jeg håper:)
¤¤angelina¤¤ Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Så spennende! Lykke til!!! Åh, da må jeg bruke en el-test i morgen tidlig! Eller kanskje ikke vits i det, ikm om 6 dager...herregud, helt besatt jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå