Venter på 3_de spire Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Har hatt hormonspiral i nesten nesten 4år nå. Har fått time til å ta den ut. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan vite termin om jeg blir gravid med en gang? Har ikke hatt mens, nå når jeg har spiral. Håper at noen vet!!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 treor kanskje de regner fra dagen du tar ut spiralen i så fall... Det hele begynner jo da, med at eggene kan modnes normalt igjen.. Litt usikker men du kan jo spørre legen når du skal ta ut spiralen..
Venter på 3_de spire Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Takk for svar! Skal huske å spørre, når jeg er der. Holder på å bli gal av å vente da, 3 uker til jeg fikk time. Klar nå jeg!!
Dizzie_mortil3 Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Nei, det stemmer ikke. Hormonspiralen hindrer ikke eggløsning, for det første. Sannheten er at hvis du overhodet ikke vet når du har hatt mens da du hadde hormonspiralen, kan man ikke beregne termin uten UL, dersom du blir gravid før første mens. Men mange har jo en sporblødning på det tidspunktet de skulle hatt mens, og da regner man dette som 1.mensdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå