Gå til innhold

Til simo-eiere, hvilken stelleveske har dere på vognen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer om jeg skal kjøpe en ny simo stelleveske, eller om jeg skal beholde babybjørnen min, poenget er bare at den er så stor og kraftig at det kan bli plagsomt å gå med den. Skal prøve den på vognen når jeg henter den før jeg evtl. kjøper en ny en, men ville bare høre fra andres erfaringer her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde den originale simovesken først,helt grei den,men synes den var litt ''løs'' av seg. kjøpte en babybjørn istedet for. er kjempefornøyd med den. plass til veldig mye. har den man kan bruke som bag og ransel.

Skrevet

jeg skal selge simo stellevesken min pga at jeg har kjøpt ny vogn. men jeg er kjempefornøyd mes simoveska ti simovogna:)

Skrevet

Vi har stelleveske fra ABC Design på simovogn. Synes ikke det er så nøye hva slags merke det er, bare det funker å ha den hengende over håndtaket.

Skrevet

enig i det smula, men jeg føler at denne tunge ryggsekk babybjørnen min, bare henger og slenger og faller ganske langt ned. Derfor jeg ser meg om etter en ny, og når jeg nå har kjøpt meg simo vogn, tenkte jeg at jeg jo like gjerne kunne ha gått for deres stelleveske om den skulle vise seg og være bra.

til deg som skal selge, hvilken farge er den i ?

Skrevet

nå kommer simo med en stelleveske som er litt hardere enn den '' vanlige''. litt større er den også,men synes ikke den var noe serlig fin heller. hvis du har en softline serie til vogna,får du også en type stelleveske med samme design som det du har i resten av vogna. hvilken farge har du på vogna di da? kan jo kjøpe ei vanlig sort ei,som ikke er simo sin. har mange forskjellige på reflex butikkene og som heller ikke er så dyre som simoveska.

Skrevet

Hadde simo stelleveske også, i samme farge som vogna. Var fornøyd med den, liker ikke så godt de harde stelleveskene, føler jeg dunker knærne borti dem.

Skrevet

Jepp ! Jeg har sandfarget vogn, bruker sort fra sofline - serien, så blir sort stelleveske uansett ja. Har jo en sort babybjørn, den kan brukes, men den er stor altså, men kanskje det går fint, jeg må bare få prøvd den på vognen. Får ikke vognen før neste uke skjønner du.

Skrevet

Samme som vogna.. er fornøyd

Skrevet

kajsa - takk ! AKKURAT det føler jeg også :/ Derfor jeg ønsker meg en ny en

Skrevet

den er sort og grå:) ligger ute på finn...

Skrevet

finner den ikke hmpf

Skrevet

Den stelleveska var jo kjempefin, jeg må nesten prøve babybjørnen min på simoen først, det blir torsdag neste uke. Om den ikke passer skal jeg vurdere det !!! :)

Skrevet

helt i orden.. bare ta kontakt du om du vil kjøpe den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...