Gå til innhold

Shine huset, noen flere? : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fri i dag, og skal liksom ordne hus + endel ting i byen. Men hittil har jeg vel bare sovet og spist frokost. Trenger litt drahjelp, noen flere som vil være med?? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

holder på jeg også,men det er ikke lysten som driver verket her akkurat.. blir nok og bruke hele formiddagen på husk og klesvask..

Skrevet

Hoff, men det er jo så kjeedeeliiig! Jaja, være flink, nå. Støvsuge 2. etg og trappa ned til første, bør være en grei begynnelse.

Skrevet

jeg er i full gang.

Har vasket badet,vasket 3 maskiner med klær og hengt de opp,kokt flasker,ryddet og vasket opp.

Er allerede dritt lei,men må tørke støv,skifte på sengne og støvsuge.

Har virkelig ikke lyst...

ting tar sånn tid når man har en liten en hengende etter seg hele tiden:P

Skrevet

har mange ganger lurt på om hvis menne hadde vært hjemme om di ville tatt helgevsken? ikke min mann i allefall..

Skrevet

Min ville ikke gjort det,han har angst for alt som heter rengjøring og rydding!!

Skrevet

Jeg sitter og samler krefter til husvask! Men nå er det snart amming , så jeg venter til etter det:) Har baka rundstykker da, så jeg har i hvertfall gjort noe....

Skrevet

Åh, skulle ønske jeg kunne gomla noen av de rundstykkene til lunsj når jeg har fått unna litt mer. : )

Mannen min hadde nok faktisk gjort unna endel til helga, trur eg. Han er ikke så værst sånn, heldigvis. Men, akk, i dag er det jeg som er hjemme, så hjelper lite hva han hadde eller ikke hadde gjort.. Nå er 2. etg støvsuga, og badet står for tur!

Skrevet

Nå har jeg støvsugd hele huset, og lagt sammen klær, og ryddet kjøkkenet :-) Flink?

Men har myyyyyyyyye igjen da.

Har fri i dag jeg også, og tenkte å ta en skikkelig rundvask av hele huset. Men det spørs om jeg gidder å ta alt i dag.

Har jobbehelg, så det blir vel ikke gjort så mye husvask i helga da.

Jeg skal hvertfall vaske badene, tørke litt støv, og ta for meg gutterommet, som flyter over av leker og revet papir og diverse annet rot og skrot!!!!!

Lurte på om jeg sku bake boller i dag også, får se om jeg gidder :-)

Skrevet

Stod på litt i går og jeg, men skal ta kjøleskapet i dag. Pluss den evinnelige klesvasken. Og begynne å rydde kontoret som ser helt jævlig ut.

Så langt i dag har jeg vasket en maskin og lagt opp en. Ryddet og vasket matskapet og roteskapet på kjøkkenet. Kom til å tenke på at bestikkskuffen bør tas også.....

Jeg er så godt i gang at jeg lurer på om husmorgenene som så langt har vært godt begravet begynner å titte frem. Gøy når det blir rent og pent da:-)

Skrevet

Jeg er godt i gang; har skifta på sengene, vasket badet (har gulvet igjen), rydda overalt, så nå gjenstår kun støvsuging og vasking av gulv før huset er helgepent. Må få ut litt frustrasjon når snupp har tilvenning i bhg og jeg likevel har tatt dagen fri fra jobb - fytti som jeg hater å gå fra et gråtende barn!!! Det som er litt leit med vasken nå er at jeg skal jobbe i kveld + i morgen, så innen jeg får tid til å nyte det så ser det vel likedan ut etter at gubbe og snuppe har vært "alene" hjemme i 2 dager :oDDD

Skrevet

Gjorde det igår.

Idag skal jeg ta av alle trekkene på sofan vår og vaske de for i morgen leverer vi den til bror min, og henter oss en skinnsofa i Bærum. Regner med at jeg må vaske litt der sofan står her hjemme!! Tror det er opptil flere hybelkaninfamilier der.

Skrevet

Hehe, ja i dag lurer jeg også nesten på om husmorgenet i det minste slår til med en liten knopp, om enn ikke ut i full blomst. ; ) Synd du ikke får nytt det rene huset, Yaddaline, det er jo noe av det som gjør alt arbeidet verdt å gjøre...

Nå er badet vaska, lurer på om det er de tre maskinene fra i går som skal legges sammen nå.

Skrevet

Tok hele huset skikkelig på onsdag..men må ta litt i dag også!! Er ferdig med og støvsuge nå,og har satt på oppvaskmaskina..

Ungene er i sving med og rydde rom,og jeg skal tørke støv og vaske klær!!

Boring!!! men så godt med et ryddig og rent hus til helga=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...