Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 er21 uker på mandag -andregangsfødende.. i går kveld når jeg satt å så film er jeg nokså sikker på at det var kynnere jeg kjente ?! strammet seg skikkelig i den ene siden,og var ubehagelig !! men forsvant når jeg bevegte meg.... er ikke det kynnere da jenter ? "normalt"å få det så tidlig ?
elimor Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg er 24 uker nå og kjenner kynnere hver dag, da er hele livmoren hard og stram, og jeg må sette meg ned eller bytte liggestilling for at det skal gi seg. Men de siste par ukene har jeg også kjent noe annet som ligner, det strammer skikkelig høyt oppe på ene siden og gjør nesten litt vondt, det er jeg ganske sikker på at er barnet sitt hode som stanger mot livmorveggen. Da holder jeg håndflaten mot og presser forsiktig litt tilbake, så pleier det å gi seg. Kynnere kan man visstnok ha i hele svangerskapet, og det er lettere for oss som har vært gravide før å gjenkjenne dem.
Buick Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Eg er 16+2 og har hatt kynnarar lenge allereie, men det er sant at ein kjenner det lettare, raskare og vondare for fleirgongsfødande:( Får det ofte når eg røyser meg og då blir eg ståande i ei halvstilling heilt til det går over. Ser sikkert sann passe dumt ut;)
purple Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Har og hatt kynnere lenge og er 18 uker nå. Det blir spseielt ille om jeg har travet mye på jobb. Vet om ei som ble sykemeldt pga mye kunnere da det kunne utløse rier så jeg vil høre med legen på ul om hva han sier om dette.
mylittlecat Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Har hatt kynnere i mange uker jeg, er nesten 24 uker nå. De er av og til ganske vonde og... Helt normalt å kjenne de nå, spesielt når du er andregangs. I første svangerskap er det vel heller litt mer uvanlig å kjenne kynnere så tidlig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå