Mitzy Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Har hatt ett litt opp og ned forhold. Vært stabilt og greit de siste årene. Så hadde vi ønske om en baby. Har prøvd siden oktober i fjor(ikke så lenge som enkelte andre men.) Mista 2 ganger i MA og SA. Ikke fått noe særlig støtte fra lege/sykehus så lenge det var for tidlig i svangerskapet. Så ble jeg gravid igjen i Juni. og gått fint helt til i natt. Da jeg skulle på do fikk jeg blod i på papiret(som begge andre gangene det har gått galt.) Ikke så kvalm lengere heller. Så har ligget hjemme og grått i hele natt og dag og planene frem i tid er liksom lagt i grus. Føler for og reise fra samboer ikke fordi jeg vet han er glad i meg men vet han ønsker seg barn også men jeg tviler på at jeg får gitt han det. Går sånn utover psyken og kropp så tror ikke jeg klarer mere. Føler at jeg ødelegger sjangsen hans for og stifte familie.Har ingen venner og snakke med om dette og stoler ikke på noen mere derfor har jeg lidd i stillhet men det gjør så vondt. Skal jeg bli eller skal jeg gå..Noen som kan si noe om fremtiden?hva som helst. Uff dette ble langt, men håper noen vil svare fordet.. Jeg:090281 han:130782
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 jeg kan ikke spå men jeg vil alikevel si noen ord, viss jeg får lov:) Jeg har også mista to ganger, en ma og en sa ( i uke 14 og i uke 6) Føler litt på at det er min feil, men snakka med en jordmor som sa at som oftest er det ingens feil og mange sv.skap går til grunne, hun sa også at det like gjerne kan vere mannen sin feil at det går galt, at han har dårlige svømmere...tror ikke du skal føle så mye på at du ikke får gitt han den familien han ønsker seg...noen ganger tar ting bare litt tid.. Jeg tror på at det er en mening med det meste...jeg og mannen min har fått et bedre forhold etter disse abortene. Men jeg har slitt mye, spesielt i sommer når jeg hadde min første "termin". så jeg har grått mye, men mannen min er fantastisk og støtter meg, men han synes det er vondt at jeg har det så vanskelig... jeg fikk meg en aha-opplevelse i ferien når mannen min sier at jeg ikke ser glad ut lenger.... Og sånn vil jeg ikke ha det!!!! så nå prøver jeg å skjerpe meg.. og det trenger nødvendigvis ikke vere en abort om du har blødd litt... Sender deg masse gode tanker:) håper det hjalp litt.... Jeg bruker ofte å få rett om ting, og jeg tror at du bør gi forholdet en sjanse om du er glad i kjæresten din...men det er det bare du som kan finne ut av...du kan gjerne snakke med meg om det er noe mer du lurer på klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå