Gå til innhold

Ikke født enda....?


Lykkelig med 2 barn

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvor mange er vi som IKKE har født enda??

 

Jeg har 1 uke til termin.... men her er det lite action:-)

Selv med 3 cm åpning, slimproppen ute for 1 uke siden og 2 strippinger hos jordmor!

Kom da... kom da....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har heller ikke født ennå. Har termin i morgen (18 aug) Blev sjekket på tirsdag var nesten helt moden. Har gått med modningsmurringer siden da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. skal vel ikke klage enda, men jeg har heller ikke født enda, men har ikke termin før 28august...

Men jeg er sliten å lei, og har kraftige tak i rygg og mage i tider og utider, men det blir aldri noe mer;( Vi venter så på lillebror som snart skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag, og det er lite som skjer. Frykter å måtte gå lenge på overtid med en veeldig vond rygg og nakke - får litt panikk av alle smertene. Vesla i magen er mer stille nå enn før.. håper å påvirker jordmor til å be sykehuset om å sette meg i gang. Før jeg mister all energi.

Sorry, dette ble litt negativt. Men jeg vil bli mamma NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg 5 dager på overtid. tror ikke at han har tenkt å komme med det første.. men det er vel bare å vente..

 

den som venter på noe godt....

 

Hører mye på "push push" av Kurt Nilsen om dagene, så får håpe han tar hintet.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo bli en skikkelig terminhit den der:-) Jeg har IKKE født enda, og PRØVER å ikke være så forferdelig utålmodig...... Men d er vanskelig.. Har 12 dager til termin og begge de to første kom ei uke før tiden, så d er ekstra vanskelig å se for seg at ikke denne skal komme snart.. Kan risikere at d blir noen FRYKTELIG lange dager etterhvert! Men trøsten er: Ut kommer de til slutt, uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager til termin, og har ingen følelse av at noe kommer til å skje med det første! Men er ved godt mot tross diverse plager, trøster med med at barnet kommer når det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire dager over termin, og kjenner ingen verdens ting!! Føler akkurat det samme nå som for en mnd siden, og det er vel i bunn og grunn bare en STOR mage.. Hehe:) Men vi holder mote oppe eller?? Ikke noe annet å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har heller ikke født enda er 9 dager på overtid, blir satt i gang på mandag vis ingenting skjer i helga, håper jeg slipper det.. Var på kontroll i dag 3 cm åpning, så her håper vi at set skjer noe ganske snart...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 8 daga igjen. Va på CTG i går skal tilbake i morra. De har ikke sjekka om nå e moden men skal høre me de i morra. Har selvfølgelig fått influensa og føle ikke akkurat før å føde før øyeblikket. Men ho kommer når ho kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke født ennå jeg heller, men hadde håpet at det skjedde noe nå i helgen.... hmmm... får vel bare vente og se! Og evt. hoppe i høyet og håpe at det kan sette igang litt hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager igjen, og bare noen lette kynnere samt mensmurringer... Kan godt komme til uka eller noe, klar som bare det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 dager igjen til UL-termin og bare en dag igjen til min egen EL-termin.

 

Slimproppen gikk natt til mandag, hadde en del maserier mandag-tirsdag og så ble det roligere. Hadde noen tak igjen i går, men det kommer seg jo aldri. Jordmora har ferie, har ikke time før enn 30., så blir ingen sjekk på modning her :( Magen er så langt nede at den bikker seg over skambeinet, synker og synker, he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke født enda, termin 21., føler at ungene detter ut snart! Håper det skjer noe snart! Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

3 dager på overtid. Forsovit greit men plages litt med kraftige tak som sitter i rygg/mage kommer i perioder med 15 minutters mellomrom, andre ganger går det 1-2 timer. Hatt det sånn i 3 dager nå.. De er skikkelig plagsomme.

De gjør at jeg ikke kommer meg noen steder og ikke orker ha besøk heller... Ja ja får håpe det ikke skal fortsette sånn i "ukesvis"

Legetime mandag og da får jeg henvisning til overtidskontroll på sykehuset.

Ungen veiermest sannsynlig 4,5 kilo så den er definitivt KLAR ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke født enda jeg heller, 3 dager til termin. Prøver å innstille meg på at det kan være 16 dager igjen...!! Ikke lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

11 dager igjen her!! :) Har hatt mesmurringer og maserier de siste to nettene så jeg tipper det er en uke igjen ;) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her har min egen og mens termin i morgen og ul termin 23 aug. Formen er bra, men sliter med vondt i skamben , rompeben og haleben siden hun ligger så langt ned - ifølge jordmor helt nede på bekkenbunn....vi veeenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin16. og har prøvd alt for å sette i gang; bringebærkapsler, akupunktur, vin, sex, husvask +++ - til ingen nytte! Nå har jeg gitt opp. Hun kommer vel når hun vil selv.Fryktelig lei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28. Hadde falske rier sist mandag, men har ikke hatt noe etter det.. Han kommer vel når han er klar, men kunne godt tenkt meg å føde i løpet av uken.. Men med min uflaks så går jeg vel 2 uker overtid:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...