Gå til innhold

Svangerskapskurs Bergen 25. august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I regi av Den Norske Jordmorforening... Andre som skal på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Vet du hvor jeg eventuelt kan melde meg på?(Hvis ikke det er forsent)

Nå ble jeg ganske sur for verken lege eller jordmor har sagt noe om det til meg, selv om jeg har klaget over at Haukeland har lagt ned kurs tilbudet sitt ihvertfall for sommeren.

Skrevet

Hei, jeg skjønner du er sur for det har jeg også vært. Ingen som sa noe til meg heller, selv om jeg beklagde meg. Som førstegangs hadde det vært greit med i alle fall en omvisning, noe jeg heller ikke fikk :( Så halve grunnen til at jeg bruker penger på dette kurset er for å få omvisningen på KK...

Jeg beklagde meg til JM og fikk bskjed om at "folk har født før uten å gå på kurs"... Men etter nitidig detektivarbeid fant jeg endelig frem til dette kurset da..., takket være meg selv og ingen i det offentlige i alle fall.

Her er info jeg fant:

Tid: Annenhver lørdag kl 09-15

Sted: Kurset holdes på Haukeland Hotell i regi av Den Norske Jordmorforening.

Pris: Kr. 1.000,- per par, lunsj inkludert.

Kurset inkluderer også en omvisning på Kvinneklinikken.

Påmelding e-post [email protected] eller telefon 95 96 52 70 (åpen hverdager kl 17-19)

Skrevet

Hei igjen:-)

Tusen takk for info, da får jeg se om jeg ikke får med meg samboeren på dette, hvis det fremdeles er ledige plasser.

Omvisning skal jeg faktisk på 29 august, bestilte det i begynnelsen av mai, fikk beskjed av en venninne at man måtte være ute i veldig god tid

Jeg er selv også førstegangs og hadde jeg ikke fått plass på omvisning hadde jeg begynt å vurdere å føde på Voss, der skal det ikke være noe problem med hverken omvisning eller kurs:-)

Uansett, tusen takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...