Gå til innhold

Hvite blodlegmer og små blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring? Begynnte med noen små blødninger for ca 1.uke siden og det kommer litt på papiret etter jeg har vært på do.. Var hos legen i dag med urin prøve, fikk greie på at jeg har hvite blodlegmer i urinen og at de skulle sende den til dyrking på sykehuset.

Kan blødningene ha noe med de hvite blodlegmene å gjøre? Er bekymret for at den lille i magen ikke har det bra, og har lurt på å bestille en time til ultralyd på Volvat. Har også blitt henvist til tidlig ultralyd på sykehuset pga blødningene...Håper noen kan svare og kan hjelpe meg til å få roet meg ned noen hakk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det bare er litt blod, så kan det være urinveisinfeksjon tror jeg. Mener det gir utslag på hvite blodlegmer... og det kan gi småblødninger fra urinveiene.

Skrevet

hvite blodlegemer er typisk for urinveisinfeksjon, ja, derfor sendte de den til dyrkning.

Årsaken til blødningene kan være en annen, i alle fall hvis du blør fra skjeden. Hvis det var blod i urinen, ville det gitt utslag på urinprøven, på et annet punkt enn hvite blodlegemer.

Men det høres ut som at du blir tatt vare på, og jeg syns ikke du bør bruke penger på privat ul, det må du vel få gratis! Hvis du er bekymret og lurer på hva som skjer, så er det lurt å snakke med legen sin.

Det kan være flere årsaker til blødning, og det kan gå helt fint likevel! Tanta mi blødde i 2 av 3 svangerskap etter 1.trimester, og har tre friske barn nå!

Håper det går bra med deg og den lille:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...