Gå til innhold

Et lite spm ang dåp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er barna når man døper de, ble plutselig så i tvil her, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt var 2 mnd.

Skrevet

Martin var 8 uker, og noen er 8 mnd. Det kommer litt an på når det passer for dere. Pappaen til martin var vel rundt 4 år når han ble døpt tror jeg.

Skrevet

Martine var 3,5 mnd. Tror det varierer veldig. Da vi døpte henne var yngstemann 7-8 uker og eldste ca 6 mnd. Det passet best for oss da, for da passet dåpskjolen best:-) Vi har en som går i generasjoner i familien.

Skrevet

vi skal ha dåp neste helg. da er kristoffer 6 mnd. skulle egentlig ha dåp i mai, men pga hans sykdom måtte vi utsette det.men jeg tror at alt fra 2-8mnd er vanlig.

Skrevet

Det vanligste er mellom 2 og 4 mnd, men det er jo helt opp til dere å bestemme!

 

Litt vanskelig å finne dåpskjoler til de over 4 mnd, men man MÅÅÅÅÅÅ jo ikke dåpes i dåpskjole. kankje ehher ikke så praktisk på de som er så store at de krabber rundt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...