MissiCippi Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Først er vi utålmodige med å bli gravide.. Når vi endelig har blitt gravide er vi utålmodige med å få ungen ut.. Og når vi endelig har fått ungen ut syns vi det er trist og tomt i magen, og at de vokser altfor fort:-) Hvorfor klarer vi ikke bare å nyte den situasjonen vi er i? Og kose oss?? He, he..
Gjest Ut på tur Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Det lurer jeg også på...men jeg sitter her to dager på "overtid" og koser meg med magen jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå