Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hei vennen.. Duuuh, jeg har enda ikke fått inn pengene, skal prøve å ringe lønningskontoret enda en gang nå.. Bare sånn at du vet det =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Heisann du. Ja, det er i orden det. Greit å vite. Hvordan er formen i dag?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 bedre nå, tygga noe mariekjeksi dag tidlig og cola uten kullsyre =) Duh, les d innlegget jeg la inn litt ned her =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Ja, jeg leste det. Vanskelig å si om det var liv.. Men godt mulig. Jeg kjenner ingenting utenpå magen enda, men kjenner masse inni.. små dult, og kjennes ut som om noe stryker forbi. Begynte som leamus for noen uker siden..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Kjente ikke utanpå magen, men d kom når jeg presset hånden inn der =) hvor kjenner du leamus`en hen da??=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 rundt om, sånn ca i navlehøyde. begynte med bare litt, av og til, ikke hver dag.. Men nå kjenner jeg litt hver dag.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2007 Lurer sååå på om d var liv jeg kjente ;p åååh... herre, er så kjedelig å være arbeidsledig
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Hehe.. Ja, er godt å kjenne liv.. Og fryktelig rart.. Hadde gått på veggen om jeg hadde vært arb.ledig jeg tror jeg.. har du søkt noen nye jobber da?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2007 Søkte mange i går, får bare vente å se =) --- Hmm, kjenner du "susemikkel" - hun gav meg et tips i går om et kvalmelindrene plaster, har prøvd å "rope" på hun her inne.. hun fikk dette plasteret på legevakten på onsdag, så jeg ringte føden (der min jordmor er) og spurte om samme - men eneste hun sa HOLD DEG UNNA, DET SKAL IKKE BRUKES AV GRAVIDE.. så spurte jeg hvorfor, så sa hun at det var påvist skader hos forstre....... Vil gjerne ha tak i hun og kankje fortelle hun dette!? Tenkte kanskje at legevakten ikke har fått med seg at hun er gravid eller noe.. huff..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Oi uff da.. Kansje du bare skal legge ut et innlegg på skravl om det..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2007 ja.. duu, hvordan er du 100% sikker på at det er livstegn ??=) kjente igjen sånn nå, kjenntes lixom ut som en boble som sprakk
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Hehe.. vanskelig spørsmål.. Har bare ikke kjent sånn før... små dult.. helt annerledes enn luft.. eller, det ligner, men kjenner likevell stor forskjell... men var veldig usikker i starten da..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2007 haah det er liv i magen min ;D kjenner også sånne små dult, helt annerledes enn luftbobler og sånn ;D
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Ja, men da vet du jo at det er liv da jo. så slipper du å bekymre deg sånn. gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå