hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sikkert dumt spørsmål, men merker dere absolutt alle klær inkludert sokker og truser? Holder på å stryke jeg, og fant ut at han har veldig mye klær:)
så var vi 4 Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg merker alt, mest fordi de i bhg skal slippe å leke gjett-hvem-sine-klær-det-er-leken.
Dotten Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Klær som skal i barnehagen merkes. Alt fra innerst til ytterst Det er nok av ting som forsvinner både med og uten merking.....!
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Ok- da er det bare å fortsette strykingen- og kanskje bestille flere navnelapper:)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Jepp, alt bør merkes, men hvorfor ikke bare kjøpe en tekstiltusj i stede, går myyyye raskere å merke klærene da ;-)
Temmelig hemmelig Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg merker ikke sokker og truser. Må han skifte truse så tar de voksen den av, og da regner jeg med at de går rett bort til hylla å legger den fra seg å henter en ny.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2007 Vi prøvde tekstiltysj på jobb-klærne, men den ble fort vaska vekk, så vi gikk over til strykemerker. Så derfor tenkte jeg å begynne med strykemerker med det samme, så jeg slapp å ta alt to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå