måkki Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Dere som har hatt navnefest har dere brukt ferdiglagde innbydelser eller laget selv??? og hvis dere har laget de selv, hva skrev dere i dem?? hilsen en fantasiløs mamma;)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg kjøpte sånne "ferdilaga" der jeg bare skriver på navn og tidspunkt. Fant noen hos bokhandleren (Notabene eller noe tror jeg), som det stod innbydelse til navnedag på, og da måtte jeg jo bare ha de :-)
Lillepusen & Lilleprinsen Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg har laget selv (fordi jeg elsker å holde på med sånt). Hadde bilde av gutten vår på den ene siden, og teksten "Velkommen til min navnefest". På andre siden står det "Kjære **** & *****. Dere er hjertelig velkommen til min navnedagsfeiring på ******, den *** ***, kl ****. Det vil bli enkel matservering, og masse kake og kaffe. Håper dere kan komme! Stor klem fra **** Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå