mamma mø & kråka Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 hvor mye er det normalt og betale en jente som skal passe lillegutt, 2 timer, 2 ganger i uka? hun er 15 år og kjempe flink! er 50 kr timen for lite? evt, for mye?? noen med erfaring, jeg har bare meg selv å samenligne med, jeg fikk 20 kr timen ( men det er jo et par år siden nå....)
mamma mø & kråka Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2007 ingen som har passepike til sine små???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå