Gå til innhold

Hvordan er det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... å få nr to i forhold til nr en??? Vi skal snart prøve å få nr to, og vet ikke helt hva vi går til... Jeg opplevde å få nr en som ganske så kaotisk i begynnelsen og håper det blir litt mer kontrollert neste gang. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet jo mere hva du går til. Men då har jo en fra før å ta hensyn til også.. Ikke lett

Skrevet

Tja, hva skal jeg si. Jeg syns det var tøft begge gangene jeg. Men, andre gangen bekymret jeg meg mindre for om hun fikk nok mat osv. Men, det var tøft å ha en til å ta hensyn til.

Skrevet

Jeg fikk nr 3 i april, og min erfaring var at det var større overgang å gå fra bare ett barn til å få nr 2... Var mer omstilling da. Men det kommer selvsagt sikkert an på aldersforskjell oxo. Min eldste var akkurat fylt 2 år da nestemann kom, så han var enda litt "mammadalt" og ganske avhengig av meg og pappaen.

Skrevet

Jeg synes ikke overgangen var så ille selv om jeg hadde bare 16-17mnd i mellom og hastesnitt med de begge.

Det eneste jeg syntes var litt tungt de 2-3 første ukene var å være aleine med de ettersom nr en ikke kunne gå da nr to kom og jeg egnetlig ikke fikk løfte mer enn babyen.

Tenkte noen stygge tanker om både jobben til gubben og NAV da, men ting bedrer seg fort og man glemmer!!

Gled deg til en til du!!!

Skrevet

synes overgangen fra ingen til en var større. men man har jo da en fra før å ta hensyn til da nr to kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...