Gå til innhold

Hvor sover babyen på natta?


Gjest

Anbefalte innlegg

I egen seng, eget rom eller i senga sammen med deg/dere?

Lisa sover i senga vår enda, men tenker å begynne å legge ho i sprinkelsenga snart.. Hvis jeg klarer å sove uten da, hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

I egen seng på vårt rom, det har hun gjort hele tiden. Hun bare makker og kaver om hun ligger i senga med oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari sover i sprinkelseng på rommet vårt. Har gjort det fra fødselen, men lå mer i vår seng som nyfødt. Nå ligger hun noen ganger der på morgen-luren, men stort sett i egen seng. Kan anbefales!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre sover mest i sin egen seng ved siden av vår, men når jeg ammer han om natta så hender det jo vi sovner begge to, så da blir det jo i praksis til at han sover hos meg hehe :-) Praktisk sånn som nå når han våkner hver 2. time :-S

 

Men jeg synes det virker som han sover bedre når han blir flyttet over i sin egen seng. Og det gjør jo jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille sover også i egen seng på soverommet vårt. I starten nektet hun å sove alene, men etter 5-6 uker løste det seg. Og nå sover hun godt i egen seng. Men etter morgen-amminga i 7-tida blir vi liggende i dobbeltsenga, da er det god plass siden pappaen har stått opp. Synes det er koselig å ligge å pludre med henne hvis hun er våken - og sove litt til hvis hun er trøtt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover i egen seng på eget rom og har gjort det helt siden vi kom hjem fra sykehuset. Rommene ligger side om side, så det fungerer kjempebra. Tar han inn i senga mi om morgenen når pappan står opp og går på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Lille nurket her sover i egen seng på vårt rom og har gjort det siden vi kom hjem fra sykehuset. Skal snart inn på eget rom for nå har vi faste legge rutiner. Sover i vår seng av og til på morgenen etter første morgenstell når pappa har gått på jobb.¨

Må si jeg er imponert hvis du har hatt babyen i deres seng helt til nå, det hadde ikke vi klart! Hadde vært livredd for å havne oppå henne eller at hun skulle bli for varm under vår dyne, pappa er nemlig bakerovn og alltid så varm! :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Theo sover i kurv på rommet vårt. Heelt inntil sengen på min side :) Det har han gjort hele tiden. Da slipper jeg og stå opp når han vil ha mat.

Det hender han ligger i sengen sammen med oss om morran etter sju-tia-måltidet, men det kommer litt an på hvor trøtt jeg er; greier ikke sove ordentlig når han ligger der, selv om det er veldig deilig og koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover i egen vugge på rommet vårt. D har han gjordt siden fødselen. Tar han opp til meg i senga når han skal ha mat om morgenen, og da sovner vi gjerne begge to ett par timer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey har en prins som ble født 7.mai han har lagt i sprinkelsenga si om natta fra første dag vi kom hjem fra klinikken.har en vugge stående i stuen så eg legger han der om dagen.har fungert veldi bra begge deler.har en prinsesse på 3 så da er det jo full fart.så det har blitt mest at vi har lagt han inn på rommet vårt så han får ro te å sove på `dagen\ettermidaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...