Gå til innhold

Hvor sover babyen på natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sindre sover mest i sin egen seng ved siden av vår, men når jeg ammer han om natta så hender det jo vi sovner begge to, så da blir det jo i praksis til at han sover hos meg hehe :-) Praktisk sånn som nå når han våkner hver 2. time :-S

Men jeg synes det virker som han sover bedre når han blir flyttet over i sin egen seng. Og det gjør jo jeg også :-)

Vår lille sover også i egen seng på soverommet vårt. I starten nektet hun å sove alene, men etter 5-6 uker løste det seg. Og nå sover hun godt i egen seng. Men etter morgen-amminga i 7-tida blir vi liggende i dobbeltsenga, da er det god plass siden pappaen har stått opp. Synes det er koselig å ligge å pludre med henne hvis hun er våken - og sove litt til hvis hun er trøtt :-)

Lillegutt sover i egen seng på eget rom og har gjort det helt siden vi kom hjem fra sykehuset. Rommene ligger side om side, så det fungerer kjempebra. Tar han inn i senga mi om morgenen når pappan står opp og går på jobben.

Annonse

Lille nurket her sover i egen seng på vårt rom og har gjort det siden vi kom hjem fra sykehuset. Skal snart inn på eget rom for nå har vi faste legge rutiner. Sover i vår seng av og til på morgenen etter første morgenstell når pappa har gått på jobb.¨

Må si jeg er imponert hvis du har hatt babyen i deres seng helt til nå, det hadde ikke vi klart! Hadde vært livredd for å havne oppå henne eller at hun skulle bli for varm under vår dyne, pappa er nemlig bakerovn og alltid så varm! :)

Min Theo sover i kurv på rommet vårt. Heelt inntil sengen på min side :) Det har han gjort hele tiden. Da slipper jeg og stå opp når han vil ha mat.

Det hender han ligger i sengen sammen med oss om morran etter sju-tia-måltidet, men det kommer litt an på hvor trøtt jeg er; greier ikke sove ordentlig når han ligger der, selv om det er veldig deilig og koselig! :)

hey har en prins som ble født 7.mai han har lagt i sprinkelsenga si om natta fra første dag vi kom hjem fra klinikken.har en vugge stående i stuen så eg legger han der om dagen.har fungert veldi bra begge deler.har en prinsesse på 3 så da er det jo full fart.så det har blitt mest at vi har lagt han inn på rommet vårt så han får ro te å sove på `dagen\ettermidaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...