Gå til innhold

Dildoparty.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flaut, eller? Ser liksom for meg venninnegjengen sitte å velge mellom str og fasonger. Eller mora mi... Eller "gubben" på party for "hjelpemiddel" (les oppblåsbare) for menn. Jeg synes det hadde vært flaut, jeg. Men jeg er jo gammel... Flere?(ikke som er gamle, men som synes det hadde vært flaut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaut...............nope..................artig ....................ja................. gammel.....................nei..................................=)

Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Enten flaut eller hysterisk fnisete, tror venninner på dildoparty fniser til krampa tar dem. Men jeg ville kanskje ikke ønsket å gå på det, nei. Og om min mann ønsket en sjømannsbrud ville jeg helst ikke visst om det.

Skrevet

Har ikke vært på dildoparty, men hadde nok ikke blitt flau i den rette settingen (les: utdrikningslag, 30-årsdag og andre tilstelninger med noko attåt). Gubben derimot, hadde nok heller dødd enn å dra på "hjelpemiddelparty", hahaha... :-)

Skrevet

tenkte som deg at det måtte være ugudelig flaut. men etter å ha gått rundt grøten ett par ganger kom vi til smørøyet, og holdt oss faktisk på et saklig og seriøst nivå. sikkert greit å planlegge "klientellet" før en slik sammenkomst. ikke så veldig hot å planlegge dildokjøp sammen med svigermor eller noens svigermor for den saks skyld.

Skrevet

Ikke flaut i det hele tatt, bare GØY:-D

Men du kan jo velge dine gjester med "omhu" da? Be dem som ikke er så pripne, mener jeg:-) Svigermor var hos meg på party, og det var ikke flaut. Tok det som et vorspiel da, så det hjalp sikkert for noen det. Er for øvrig også fornøyd med produktene;-))

Skrevet

Gjeeesp........ syns ikke det var så veldig gøy......

Skrevet

unnskyld meg, men mener du at svigermoren DIN var hos DEG på dildoparty?? *lol* hoff, da hadde garantert innovertissen min blitt enda mer innovertiss, og tissen til samboer? han hadde sikkert funnet vinkelsliperen og skaffet seg innovertiss han også!

men seriøst altså?

Skrevet

Flaut, nei. Teit, ja. Ikke helt min gate. Jeg trenger ikke eplekake, pappvin og fnisete venninner for å kjøpe sexleketøy.

Skrevet

Så stygge som damer er mot hverandre, (ofte) tør jeg ikke tenke tanken på hva andre hadde sagt om jeg skulle valg meg noe i likheten av en halvannen liters flaske i str. "dæven. Så du den svære hun kjøpte. Der må det være god plass". Overbevist om at det ville blitt snakket om:)

Skrevet

Seriøst ja:-) Ikke flaut i det hele tatt. Men nå har jeg kjent henne i maaaange år, og hun er sånn sett ei fresk dame. Hun hadde også med seg et par venninner, så vi ble en god del etterhvert:-D

Skrevet

Hvem faen serverer eplekake og pappvin på dildoparty?

Skrevet

tja, som sagt; planlegging av klientell ;) dessuten foregår kjøp ganske så diskrè, det er som med andre "party", man skriver produktene ned på en liste. dersom man føler behov for høytlesning av listen, kan man jo selvsagt bli ett produkt for baktaling.

men om man inviterer ett par gode venninner som man stoler på, hadde jeg ikke hatt den helt store skrekken for det scenarioet du beskriver.

men svigermor på dildoparty? NEI TAKK!!

Skrevet

jomen jomen, hadde jeg sett at svigermor kjøpte seg en dildo hadde jeg ikke kunnet la være å dø! er fælt nok å tenke på at de i det hele tatt puler i ny og ne, om jeg ikke skulle ha fått utbrodert hvilke dildoer hun foretrakk også ;-O

men men, det er jo greit for dere da, så vet dere hva dere kan snakke over søndagskaffèn ;D

Skrevet

Kjempe gøy!

Skrevet

Vi var 18 jenter en gang og tror alle kjøpte,var moro,litt rart kanskje,mange ukjente der.

Hadde det som vorspill en gang da var vi sikkert 30 stk og det var knallgøy,litt alkohol i kroppen så er det ikke flaut men det naturligste i verden he,he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...