Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Noen som har erfaringer på dette...Mange som sier gutter er greiest å ha,men jeg heller litt mot jente.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vi har hatt 2 jenter på 16 år det siste året, det har gått kjempegreit ) Uheldigvis skal de flytte ut, så vi skal ha visning i kveld, er superspent på hva slags folk som kommer ) Jeg tror man kan få det greit uansett kjønn, man må bare være kritisk til de som skal flytte inn og stille masse spørsmål )
Mynona Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Vår erfaring er og at gutt er greiest. Vi har gutt som leieboer for første gang nå da. Sikkert fordi han er mye borte, jobber vekke og når han er hjemme er han mye hos dama=) Har hatt et par, to alenemødre, og han gutten. Alenemødre var det mest tull med. Håper ikke jeg fornermer noen nå, men for oss var det sånn.
så var vi 4 Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 mynona, kan jeg spørre hva som var tull med alenemødre? jeg bare lurer
Mynona Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Så ikke at jeg hadde fått spm før nå, håper du leser svaret. Hun ene hadde en nokså ustabil far til ungene som kom her og ville inn. MYE høylytt krangling mellom henne og ungene. Og en annen type hun hadde truffet som kom drita inn til oss, da han gikk inn feil dør. Hun andre sin unge stjal fra vennene sine når han var på besøk hos de. Om det var dette eller noe annet som gjorde at han ble mobbet vet jeg ikke, men hvertfall kom det unggutter her på kveldene og kastet stein på vinduene og tok ut luften av dekkene på bilen hennes. De flyttet heldigvis fort vekk igjen. Var ikke noen store kriser, og det gikk jo ikke direkte utover oss, men det laget jo litt uro rundt dørene her. Derfor synes jeg det var enklere å ha gutt=) Og jeg er fullstendig klar over at ikke alle alenemødre er sånn selvfølgelig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå