Gå til innhold

Er det feil av meg å....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... trekke litt på smilebåndet når den snobbete naboen følger barna sine til SFO også er det stengt i dag?

 

Eller skal jeg le høyt og hjertelig??

Videoannonse
Annonse
Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Hehe, skadefryd er den reneste glede.

Skrevet

Nå kom de tilbake. Far stresset som fy og datteren hengende i armen som en klut!!

 

*Fnis*

Skrevet

hihihi

stakkars ungen da. men foreldrene kan man altis flire godt av.

Skrevet

Jeg ville dratt fram en særdeles skadefro latter. Garantert! :)

Skrevet

det kan like godt være du selv neste gang. Jeg har selv glemt av en planleggingsdag, men det var heldigvis ingen krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...