Dronningen! Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 .... trekke litt på smilebåndet når den snobbete naboen følger barna sine til SFO også er det stengt i dag? Eller skal jeg le høyt og hjertelig??
Gjest illt på kukeluren Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Hehe, skadefryd er den reneste glede.
Dronningen! Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Nå kom de tilbake. Far stresset som fy og datteren hengende i armen som en klut!! *Fnis*
Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 hihihi stakkars ungen da. men foreldrene kan man altis flire godt av.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg ville dratt fram en særdeles skadefro latter. Garantert!
-Hengebuksvinet- Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 det kan like godt være du selv neste gang. Jeg har selv glemt av en planleggingsdag, men det var heldigvis ingen krise.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Spørs hvor lite man liker dem det gjelder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå