♥ DAME Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Her renner det over, men begynner å bli bedre. Prøver å kaste litt, sende kle til Russland, gi bort litt...... Ble veldig mye da jeg flyttet inn til sambo for over 1 år siden. Jeg hadde ALT, og han hadde ALT, ble jo dobbelt opp :////
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg har masse klær jeg gjerne skulle sendt til Russland. Hvordan går jeg frem her?
stinky-monkey Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 He, he.. husafyll... Tenkte alkohol jeg, nå ;-) Ja, her har vi også mye mye mye mer enn vi har bruk for. Jeg pleier å kjøre det avgårde til fretex jeg. Gubben er en ekte skrotsamler, og tar vare på ALT han finner :-( Slitsomt. Vi har en STOR bod, og den er fyllt med ting og tang som er hans ting. Han har vel 90% og jeg har 10% av alt rotet i boden...
♥ DAME Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Vet ikke helt. Jeg har en tante her jeg bor som kjenner en fyr som kjører med kle til Russland. Kan vel kanskje høre med kommunen din? )
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Ja, her er det fullt både på loft og kjeller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå