mimmitiltre Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 hei jenter, hadde vaar ul igaar:) alt stod bra til med den lille, og vi fikk vite at det er en gutt som ligger derinne:) det var en helt fantastisk opplevelse aa se, og jordmor tok seg god tid og forklarte alt hva vi saa:)hadde sann oensket meg en gutt, ringetesten sa gutt, den kinesiske kalenderen sa jente, men etter tisselassen aa bedoemme , ja saa er det en liten prins:) ble saa gla taarene trillet:) hadde vaert super gla for en frisk jente ogsaa selvfoelgelig, men har saa mange jenter i familien at det var extra goey med en gutt:) alle i familien syns det var en fantastisk overaskelse, saa det var kanskje ikke bare meg som oensket en prins:) pappan var faktisk helt likegyldig, saa lenge babyen var frisk:) og han ser frisk ut, saa det er bra!! naa kan jeg kjoepe gutteklaer og tenke paa navn!! Gled dere jenter, ul er fantastisk:) fikk ogsaa vite jeg er en uke lenger framme enn det vi trodde, har naa termin 10 januar, istedenfor 17:)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 dette var jo kjekt da,gratulerer så mye:) på meg sier ringtesten gutt å kinesisk fødsels kart sier jente så d blir spennende...jeg skal på ul på tirsdag å gleder meg kjempe masse til å se den lille i magen!! lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå