Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Har vært hos jordmor nå og det viser seg at jenta vår har lagt seg tilbake i tverrleie... Så nå har jeg blitt henvist til ultralyd i neste uke for å sjekke ut dette. SF-målene hadde heller ikke økt på 1 mnd, og ligger nå HELT nederst på det grønne feltet. JM sa det mest sansynlig var pga leiet. Hva skjer hvis hun fremdeles ligger i tverrleie på ultralyden? (37 uker) Kan jo ikke føde hvis hun ligger den veien heller da...
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 om hun ikke snur seg så prøver de kanskje å snu henne,om det ikke går så blir det sikkert ks.. men ikke fortvil vennen...det er ikke så jævlig med ks som noen skal ha det til.. og det er jo ikke sikkert du trenger det heller..? klem tildeg
prøvekluten+3små Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 min lå og i tverr..keisersnittet var bestilt,og jeg hadde belaga meg på det..MEN så skjer det noe rart! i slutten av uke 37 hadde han en skikkelig snuoperasjone der inne! MEGET ubehagelig,skal sies,men det førte til at han kom ut rettveien uten hverken snuing eller ks:o) så mirakel kan da enda skje:o)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Ok =) Nei er ikke redd for keisersnitt egentlig, så lenge hun har det bra og kommer trygt ut er det samme for meg hvordan =) men vil jo helst føde normalt da... takk skal du ha=)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 så det finnes håp altså=) men må være litt kjipt å ha fått en dato og innstille seg på den og så plutselig må man vente igjen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå