Gå til innhold

Er vel bare å begynne på helgevasken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff...hater å rydde og vaske, men nå må jeg bare!! Flere som skal vaske hus i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

)?=)()&%¤#! hrmf er vell ingen vei utenom denne helga heller nei. :(

suuuuuuuuger så kraftigt!

Skrevet

her er det stor rydding til hælga.. rommet til ongene må taes sikkerlig før skole start, for der har vi vært slappe i sommer ass.. tok stue å kjøkken i går så badet står igjen i dag;) så d blir nok noen timer me rydding å vasking i dag også.. men så gått når jeg er ferdi da;)

Skrevet

Jeg skal vaske gulv, (håper sambo tar den jobben, han bruker å gjøre det), vatne planter, og tørke litt støv.. Ryddet og vasket i går heldigvis.. :)

Kjipeste jobben som finnest.. Mye artigere med guttejobber..

Skrevet

Da var hele huset ryddet og jeg har støvsugd alle gulv. Nå gjenstår det å vaske..uff, det er det værste jeg vet!!!! Men snart ferdig da :)

Skrevet

Jeg har ryddet og tørket støv, kjøpt blomster og lagt kjøtt i marinade. Vaskingen er det heldigvis mannen min som står for,

Skrevet

jeg er en skikkelig "vaskoman", elsker å vaske jeg:) men har jo ingen unger fra før så ikke sikkert det blir slik når den lille kommer nei:) men blir litt mobbet for å alltid ha det strøkent:) så idag blir det støvsuging, vanning av planter og vasking av tøy:) god helg!!

Skrevet

hmpf...ja har hund så blir å støvsuge mer enn bare 1 gang i uka.....*sukk*

Skal støvsuge og vaske hele leiligheten denne helga, rydder litt hele tiden så er ikke så mye å rydde...vaske klær måtte vi gjøre hele uka fordi vi ikke har bodd no særlig hjemme og ikke fikk vasket så mye.

*støvsuge*

*vaskeover*

*rydde i klær, kaste og rydde i skap*

Skrevet

Er så glad for at vi har investert i vaskehjelp annenhver uke, så da trenger vi kun støvsuge litt i ukene og rydde når det trengs.

Har innført rutiner her hjemme nå at vi plukker opp og legger ting på plass når vi er ferdige med det slik at det slipper å flyte av rot samt at sønnen min rydder opp lekene sine hver kveld før han legger seg.

Så lang fungerer det kjempegodt og jeg slipper irritere meg og bli frustrert over et hus som gror over av rot og skitt.

Dette har jeg bestemt innført pga jeg ikke lenger klarer eller kan rydde og mase hele tiden. Har fått streng beskjed av jordmor og lege nå om å ta det helt med ro fremover siden jeg er mye plaget med kynnere samt har hatt premature rier.

Så idag kan jeg med god samvittighet si at helgen har begynt og ingenting trengs å gjøres her i huset forutenom å vaske litt klær og lage mat :-)

Skrevet

Helgevasken prøver vi alltid å ta på torsdag.... HATER å bruke fredags-ettermiddag på det, er noe herk....

Så igår var vi skikkelig flinke, nå er både kontor, BOD og alt strøkent....

Skal bare vaske over badet idag, og kjøpe noe "stæsj" til å ha der inne, nye håndklær etc, så er jeg ferdig!! :) DEILIG!!!

Skrevet

Prøver å ta helgevasken på torsdag her også. Er så godt å kunne starte helga på fredag etter jobb, blir liksom litt lengre da. Har ikke gjort stort hjemme i det siste jeg (pga hyperemesis), så sambo har måttet troppet opp. Men han er ganske bortskjemt til vanlig da, så det går vell bra. Hadde visning av leiliheten i går, så her er det strøkent i dag. Godt er det, så nå kan helga bare begynne!

Lykke til dere som skal vaske nå! Utrolig godt blir det når dere er ferdig! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...