Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Er 4 mnd. Er det bevisst eller ubevisst? Lurte på å få mamma til å strikke en sovepose i babyull. Tror dere det blir for varmt? Skal ikke brukes før det blir litt kjøligerer ute.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Min gutt på 4mnd sparker også av seg dyna. Tror det er helt ubevisst. Jeg tar bare på godt med nattøy så han ikke fryser. Det er nattposer å få kjøpt også.
nenja Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Helt normalt, - de ligger ofte ganske urolig og da er det fort gjort. Kjøp en ullpysj så holder de fin temperatur gjennom natten.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Ullpysj var smart. Det skal jeg gjøre. Tusen takk for tipset. Det som har vært så vanskelig om nettene nå er at det er ganske varmt i rommet når i legger oss, men utover natten med vinduet oppe, blir det litt kaldere. Redd han skal fryse. Men da sier han vel fra. Så tror jeg mamma skal strikke litt til oss når det går mer mot skikkelig høst og vinter. Har en sovepose nå også, men den er veldig tynn og varmer ikke mye. Får man kjøpt soveposer som er litt tykkere? Tusen takk for svar! Hilsen HI
Beibi82 Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Dyneklyper er også kjekt å ha! Ikke dyrt heller. Finner det på www.alexi.no =)
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Hos oss nytta det ikke med dyneklyper eller annet "lureri", han kravlet seg ut av dyna uansett. Nå er han 10 mnd og jeg har gitt opp dynekampen, bruker ullpysj på ham og det fungerer kjempefint, han er aldri kald når jeg tar ham opp av senga og han sover roligere om natta.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Hvor får jeg kjøpt disse fine ullpysjene? HI
Mamma til to tette Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Prøv Nøstebarn, de har kjempefine produkter! Gutten vår på 4 mnd sparker av seg dynen veldig bevisst. Han gjør det samme i våken tilstand også, når vi f.eks tar et ullpledd over ham så får han et sånt rakkeraktig glimt i øyet og så begynner kampen. Når han får sparket den av seg er han kjempefornøyd med seg selv ,-) Jeg skal kjøpe en babysafe for det er jo vanskelig å sørge for at han er ikke er for varm/for kald. Hvis han f.eks sovner i nattmåltidet og jeg legger ham så kan han ligge lenge under dynen og da er han ofte varm når jeg tar ham opp igjen. Så håper babysafe løser problemet.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Tusen takk! Da blir det shopping. HI
Mamma til to tette Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Alltid kjekt med en god grunn til shopping he he og vips så var vognen fullt av alt mulig rart ,-). Ikke rart sambo insisterer på å bli med...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 He he.. Kanskje lurt at han er med. Her er problemet at sambo ikke liker å shoppe. Derfor går jeg "bæserk" alene. Før lo jeg av alle venninnene mine som sa de ikke kjøpte noe til seg selv lengre, fordi de bare handlet til barna. Nå skjønner jeg hva de mener :-)! HI
Bea80 & Gullgutten Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Gå til innkjøp av en Grobag bag hos www.barnetrend.no, disse er geniale og det står hvor mye klær du skal ha på babyen etter hvor varmt det er i posen og hvor varm pose du har kjøpt. (de har 3 forskjellig grader etter romtemp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå