Gå til innhold

treff i Lillestrøm ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å bli med på treff i Lillestrøm? Hadde vært koslig. Feks ta en lunsj, trille en tur , eller babykino?

Kom igjen jenter :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Ja kanskje det.. er jo bare 10 min unna meg

Skrevet

Jeg b or også ca 10 min unna ! Noen flere som kunne tenke seg å bli med ? Evt når passer det best for dere?

Skrevet

Jeg er ikke ung mor da, så jeg hører ikke til her, men jeg skal besøke en venninne i Lillestrøm neste lørdag og bli til søndag. Hadde vært kjempemoro å møtt noen fra dib:)

Men skjønner godt om dere synes jeg er for gammel. Hehe. Min venninne er like gammel som meg:)

Skrevet

Heisann!

Veit ikke hva dere kaller ung mor,jeg er 23 og haren liten gutt på 5 mnd,vi blir gjerne med på treff en dag :o)

Skrevet

jeg og marcus er med :) meen, når?

Skrevet

Har dere mulighet en dag denne uken?

Jeg kan alle dager utenom tirsdag ( i morra ).

Ida

Skrevet

Hva med treff neste uke , torsdag 31/8 kl 12 ? Hvem blir med og hvor skal vi møtes ?

Skrevet

Skulle gjerne vært med da,men skal på babysang oppe på hs på skedsmokorset kl 12.30........Håper vi får vært med en annen gang i stede da :o)

Skrevet

Det hørtes gøy ut, tilbyr hs det hver uke? Vi hører til hs på frogner vi, bor akkurat på grensa til skedsmo kommune.

Skrevet

Er d ingen som kan bli med?

Skrevet

Jeg foreslo nå til torsdag kl 12 . Men om det ikke passer for noen så kom gjerne med forslag. Når passer d for dere ?

Skrevet

hei igjen :o)

Ja her tilbyr de babysang hver torsdag kl 12.30 på HS oppe på skedmosenteret :o) Gleder oss,blir vår første gang,nå til torsdagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...