1+1=2+1+x Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Dette kan umulig være normalt? Sover 6,5 timer om natten da... Men alvorlig talt? Flere som har hatt det slik? Er litt rådvill...
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Ja hadde det slik, hun sov ca. 4 ganger 20 min om dagen, og fra midnatt til kl 8 de første 3 mnd. Så sov hun mer om dagene, men fremdeles lite om natta. Siste måneden har hun gradvis sivnet tidligere om kvelden og nå sover hun fra 21-08 ca. med måltid 1 eller 2 ganger. Hun er snart 7 mnd. Helsesøster sa det var noen som hadde det slikt. Jeg var den eneste barselgruppa som ikke hadde baby som sovnet kl 19 og stod opp kl 7 neste dag.
snartmammapåny Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 de første 2mnd til småen var slik. Lite søvn og fuldt i kolikk. Han sov heldigvis godt om natten når han først sovnet rundt midnatt, men på dagtid ble det lite tid til svslapping og avkobling for mor. Da gikk det i ett kjør med gråting og iallefall ikke soving. Sov et par smådubber på max 20min. Priser meg lykkelig for at han sov om natten, viss ikke tror jeg ikke jeg hadde holdt ut. Men det finnes håp. Nå er småen 4mnd å sover en kort (ca 1time rundt 12) og en lang (opptil 3timer fra 14-15 og utover) dubb på dagtid. I tillegg så sover han fortsatt godt om natten. Ting begyne å endre seg da småen var litt over 3mnd. Så hold ut, det blir nok bedre hos dere og etterhvert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå