Hjertefamilien Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Bor i Porsgrunn, Telemark.... 2 kattunger trenger nytt hjem. De er morløse, og har vokst opp til å bli supersøte og superkosete. Jeg tok meg av dem da de var 2 uker gamle ca, nå er de ca 13 uker gamle og er klare for ett nytt hjem :-)) De er renslige, tisser og bæsjer både i kasse og litt ute, elsker å være ute i hagen. Noe lenger enn det har de ikke turt å gå.. hehe. Sønnen min er allergisk mot katter, så derfor kan vi ikke beholde de noe særlig lenger. Det gikk bra så lenge de ikke var så mye ute, men nå begynner han å merke det mer og mer så de må dessverre få seg nytt hjem. De er vant med barn og elsker å bli herjet med, samtidig kose. Hannkatten: sort pels med noen hvite områder. Hunnkatten: grå pels, med noen mørkere områder Send meg en PM dersom noen er interessert, for jeg er på jobb i hele dag :-)
Hjertefamilien Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2007 Dytter denne opp igjen jeg... kanskje ikke rette tidspunkt, men kan jo gjøre ett forsøk :-)
Northernlights Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Vi skal ha katt, men blir nok vanskelig å hente dem så langt. =) Sikker på at du finner noen!
Hjertefamilien Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Åå... hadde det ikke vært kjekt med en norsk katt ;-)) hehehe.. Ja, har aldri hatt problem med å gi bort kattunger, hatt flere kull tidligere, så det skal nok gå fint :-)
Hjertefamilien Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Dytter en siste gang... Neste blir å avertere i avisa :-) Kan kjøre de ett stykke også altså hvis noen litt unna er interessert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå