Gå til innhold

tenke seg til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg på sykehuset og fikk avlevert svømmetesten til mannen min. Klarer ikke helt å fatte at han endelig gikk med på å ta en test. Vell vell, uansett resultat er jeg stolt av han jeg. Så får vi bare smøre oss med tålmodighet og håpe på det beste.

Vet ikke helt hva vi skal gjøre hvis resultatet er dårlig. Tror vi tar en ting av gangen. Det hjelper vell ikke med pergo heller hvis ikke svømmerne er i form. ja ja Den tid den sorg.

Ha en flott helg alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper svømmerne viser seg å være bra martine.

Husker når vi fikk vårt svar,det var et gigantisk slag i trynet,men vi håper jo enda,man trenger jo faktisk bare en,og det er den vi venter på..det jeg prøver å si er vel at ikke gi opp om svaret er dårlig,det kan skje alikevel,og det er fler her i den situasjonen.

Men håper da inderlig at svaret er at gutta svømmer som bare det:)

Klemmer fra Skifer

Skrevet

Så artig at du leverte svømmetesten til din man, du skjønner min gubbe har levert testen to ganger, å han er den eneste mannen jeg har hørt om som har levert prøven selv(den setningen ble lang)hehehe han skal forøverige levere prøve hos Dr.Purvis på mandagen.

Vi får håpe det beste til det motsatte er bevist:) Så jeg velger å tro at den er bra...hehe På SØF får en svaret på prøven en kort uke etter den er levert:)

Tvi tvi snuppa:)

Skrevet

Ja snakker om sædprøve,så må jeg bare fortelle..

Min mann laget prøven på do på sykehuset han,vi var litt sent ute nemlig,ikke så romantisk akkurat men prøven ble levert inn kl.09.33,

og vi måtte levere den senest 09.30,men sa ifra hva vi drev med så de lot oss levere(masse løping i korridorene,hvor eeeer den doen),herlighet der var det stresset og veldig absurd..men men ,

dama som tok imot bare smilte forståelsefult hun,strøk meg trøstende på ryggen og sa nå kan du slappe av vet du,(var visst synlig oppkava ja,var så redd for å ikke rekke det så klarte ikke roe meg ned)

Gubben var mye roligere,utrolig at han fikk til,jeg hadde ikke klart det(assa fått orgasme på dossen),var hyper stressa.

Kan le av det nå i ettertid da,he he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...