Gå til innhold

Føles så uendelig lenge til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 januar..**SUKK** Synes svangerskapet har gått raskt hittil, men nå begynner jeg å tenke på at det er såå lenge til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg i det ja - jeg har termin 9 januar og venter også en liten guttebaby.

Magen er svær og jeg har så smått begynt innkjøp til babyen. Men det er jo en evighet til termin synes jeg også. Helt til neste år jo.

Skrevet

Ja hehe :o) *vente vente* liksom..Mini skjønner heller ikke all denne snakkingen om lillebror..Han venter jo at vi er gale snart siden han aldri kommer..hehe

Har gjort noen småinnkjøp vi også, ettersom vi solgte ALT etter storebror (smart ikke sant?? blææ)

Har du tenkt på navn da? =)

Skrevet

Dere må nyte å bare ha et barn å passe på! =)

Jeg hadde termin 2. januar i år... Spennende er det i hvertfall - jeg syns hele svangerskapet gikk veldig fort.

Skrevet

ja kanskje vi får en liten gutt som nekter å sove f.eks? hehe håper ikke det..neida er sikkert myye mere slitsomt med to *s* håper bare lillebror er suuperflink til å sove..Kevin elsket å sove om dagen og være våken om natta

Skrevet

Ja, det er jo koselig med baby selvfølgelig, men de er jo tidvis litt slitsomme også. Må innrømme jeg savnet å ha han i magen noen ganger de første ukene :-/

Skrevet

Vi lånte en del sist, og solgte vogn og diverse når jr hadde vokst fra det. Vi visste ikke helt når vi skulle prøve på neste, og det å ha en vogn ståede på det trange loftet i årevis fant vi ut var ikke vits i.

Så nå koser jeg meg med å kikke på babyting, og handle litt her og der mens jeg venter.

Klær har vi jo masse av, men noe nytt på da babyen få også :-)

Lurte faktisk på å prøve å strikke litt for å få tiden til å gå - men det må være noe enkelt...

Navn er vi fortsatt litt i tvil om - jeg synes ikke det er så mange fine guttenavn å velge mellom rett og slett. Og vi er sist ute, så famile og venner har brukt de fine som er...

Dere da ?

Skrevet

Vi har fordelen av at vi kan ønske oss ting til babyen til jul=) Navn? nei det er mange flere fine jentenavn enn guttennavn så vi aner ikke enda..har god tid da heldigvis =) men han får nok et navn til slutt håper jeg hehe

Nå har jeg hvertfall fått alle babyting av søsteren min som har 2 jenter og nå var det slutt sa hun..hehe

Skrevet

hehe, samme her. Har termin ca. 14 januar. føler meg stor nå,blir vel sikkert en svær komle til slutt ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...