gobop Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Det står uke 28 - dag 1-7. Begynner dere når dere er 28+0 eller 28+1? Dette finnes ikke viktig men jeg er 28+0 i dag
Suss@ med 3 gutter Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 er ikke sikker faktisk, trdde jeg skulle beg i uke 26 jeg hehe.. men så har jeg egentlig ikke lest den lappen heller da:) men fikk du ett ekstra skriv om att du skulle telle? det sto jo noe om att halvparten skulle telle og resten ikke eller noe?
gobop Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg fikk med en egen folder hvor det meste står forklart og med skjema bakerst. A4 format og rosa mener jeg. Gutten beveger seg en del, så jeg tror det blir spennende å følge med Hadde han vært rolig av seg, vet jeg ikke om jeg hadde hatt tid og ork
Suss@ med 3 gutter Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 ok, ja jeg fikk bar eett slikt påmeldingskjema jeg..hehe:) ja det er spennans, men har på følelsen att det kan bli litt lett å glemme og da:) å følge med mener jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå