=Mina min og mej= Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 hvor lenge er det greit for en baby på 10 mnd å være i barnehagen...? er så usikker på hvor lenge jeg kan ha hu, og det er alltid noen som har noe å si om sånne her ting..
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Da er vel ganske dumt å spørre her, hva med å se på barnet da, hva h*n trives med og hva barnehagetantene sier. Tror det har mer å si enn noen andre her.!
=Mina min og mej= Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 ser jeg traff rett nå ja:P klart ser jeg jo på barnet. Hu trives godt i barnehagen, var ikke det jeg snakka om da:) men takk for svar
stinky-monkey Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hva har dette med janteloven å gjøre da? Kommer an på hvor lenge DU vil ha hun der. Hvis hun trives i barnehagen, og du trives med å ha henne der så kan hun vel være der til det stenger? Jeg jobber ikke på dagtid, og har mine to eldste gutter i barnehagen for deres skyld, sånn at de har andre barn å leke med. De trives veldig godt der. Har de i barnehagen 3 dager i uka (hadde hatt de full tid hadde det vært ledige plasser), og leverer i 9 tiden om morningen, for jeg gidder ikke stresse sånn om morningen, siden jeg ikke skal på jobb. Også henter vi de mellom 3 og halv 5 :-) Det er åpent til halv fem.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 siterer deg...."hvor lenge er det greit for en baby på 10 mnd å være i barnehagen...? " Da mente du hva, at du ville følge slavisk det noen her inne sier.....? "risterpåhode" siterer deg igjen......"er så usikker på hvor lenge jeg kan ha hu, og det er alltid noen som har noe å si om sånne her ting.. :D" Og da mente du enkelt og greit bare provosering da med tanke på at noen her inne er motstandere av barn på 10 mnd i barnehage.....? Og traff på............................neeeei tror ikke det, jeg svarte for å spare deg for masse svadasvar som egentlig ikke har betydning for hverken deg eller barnet ditt, men klart hvis det er fristende så stå på......
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg kan vel bare si at jeg stort sett alltid har hentet for tidlig.:-) Det er vel oftest oss mammaer sin dårlige samvittighet som gjør at vi skal hente barna så tidlig som mulig, men hvis barnet trives, så er det vel ingen grunn til at ikke de kan være litt i barnehagen. Er vel litt avhengig av hvor mange dager i uken de er der osv. Mine har alltid hatt deltidsplass og kunne jo da egentlig uten problem være der ca full dag. :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Jeg skjønte heller ikke hva dette hadde med janteloven og gjøre... Og skriver under på scubidoo sitt svar! Jeg har også hatt snuppa i bhg selv om jeg har vært hjemme, for hennes del! Så alt er relativt, og alt er opp til hvordan barnet har det der
=Mina min og mej= Skrevet 17. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2007 det var dette jeg mener... selv om jeg spør om ting her inne på dinbaby og sier samtidig at jeg er usikker betyr jo ikke det det samme som at jeg følger svarene fra gud og hvermann "slavisk".. aldri vært meningen å provosere, jeg bare spurte et spørsmål. så beklager, angelica... Jeg synes det rett og slett er vanskelig å finne ut av alt helt alene, så jeg vil høre andres synspunkter på ting, men klart; avgjørelsen klarer jeg da fint å ta alene til slutt. takk for svar
gærne ko Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Hihi! Du må jo bare gjere det som føles riktig for deg og baby, ikkje det som andre måtte mene er passe...
=Mina min og mej= Skrevet 17. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2007 beklager så mye nok en gang... første gang jeg spør om noe her på denne måten.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Hvis du skal jobbe eller gå på skole så må hun vel være der når du ikke er hjemme. Dersom du skal være hjemme og ha babyen i barnehage, tror jeg ikke en så liten baby har behov for å være der så lenge. Vet ikke helt om jeg forsto hva du mente, men..
gærne ko Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Det var ikkje vondt ment, altså! Syns bare overskrifta var litt artig. Er jo alltid noken som har veldig sterke meninger om dette temaet, og tenkte vel egentlig at det var derfor du skreiv overskrifta sånn...
solstråle69 Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Tror jeg skjønner hva du mener både med overskrift og innlegg, jeg! ;-) Hvis du har valgfrihet, ville jeg hatt henne der i max 6 timer, og 3 dager i uka. F.eks. fra 9 - 3. Synes det er lenge nok når de er så små. :-)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Vår minste skal begynne i barnehagen når han er 10 mnd og vi tenkte å ha ham inne på redusert tid 2 eller 3 dager i uken. Redusert tid i vårt tilfelle vil si fra 8.30-15.00, men da kan vi jo så klart både levere senere og hente før om vi vil. Det synes jeg er passe, han kommer jo til å sove en god del av tiden der nede og han vil også ha fordelen av å ha begge storebrødrene sine der nede (men på en annen avdeling inne da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå