Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig nøye på å holde barna inne ved feber, men er det egentlig farlig med frisk luft?

har et lite dilemma nå, for jenta har gleda seg sånn til å reise på camping i helga..

Men så er ho altså ikke helt feberfri. Hva hadde dere gjort?

Ikke snakk om telt altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg...Klarer som vanlig ikke å ta en avgjørelse aleine, kan jeg ikke få noen synspunkter da? Kanskje dere ikke svarer nettopp fordi det er uhørt å sende ho på tur?

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å holde barn med feber inne med mindre de kan smitte andre ute eller de er for slappe og slitne til å egentlig klare å være utendørs. Jeg har f.eks lagt mine unger ut for å sove i vognen selv om de har hatt høy feber, men gjerne ikke tatt dem med ut for å leke før de er i god form enda de fortsatt har bitte litt feber igjen. Ser an barnet mer enn hva tempen sier liksom :-) Så er hun i god form og på bedringens vei hadde jeg gjort et forsøk tror jeg. Er vel bare til å reise hjem igjen dersom det aboslutt ikke går?

Skrevet

På sommeren og også høst og vår hvis været er bra tar jeg med unger med feber ut.... Eldstegutten er en sånn feberunge som får feber bare han tenker på snørr omtrent. FIkk feber igår og har det fortsatt tror jeg. Vi lever som normalt bortsett fra ikke barnehage og si ifra til folk vi skal besøke eller får besøk av...........Dette er så lenge almenntilstanden er god da.

Ta jenta med på camping. Bare pass på at hun ikke fryser eller blir våt og kald............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...