1+1=2+1+x Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Æsj... Skulle koke flasker/brystpumpe og smokker... gjorde som vanlig - glemte at pannen ble brukt til tomatpuree i gåår! Den var jo ren, men et har sittet igjen fargestoffer i den... Så plasten på de ulike tingene er blitt oransj! Kan jeg bruke de selvom?
Tiny dreams ♥ Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hmm.. Tror da du kan bruke det? Du er ikke alene om å være kløne der, jeg svidde alle smokkene til sønnen min en gang, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå