Gå til innhold

tr lar vente på seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er full av rare følelser i forhold til det. Det er bare en dag over ikm, men har ingen følelse av at tanta er på vei-heller tvert i mot. Etter 3 sa har vi egentlig gitt opp håpet (er ikke så tøff og utholdende som mange av dere andre ....)

har ikke testet-litt skummelt

tenk om jeg er gravid, -hvor lenge varer det denne gangen?

hvis ikke jeg er gravid nå har vi bestemt oss for å slutte prøvinga så da blir det ingen atpåklatt hos oss

og om jeg er gravid og alt går bra er det virkelig det rette å gjøre

har vært gjennom de tankene 100 ganger før også, men blir visst aldri helt ferdig

jeg må vel ut å kjøpe en test.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du venter litt med å teste. Det er jo helt umennesklig å måtte oppleve så mange sa-er. Håper likevell at du er gravid igjen og at spiren holder seg på plass denne gangen.

Blir spennende å høre resultatet av testingen din.

klem fra

Skrevet

Lykke til med testing,måtte en spire ha klort seg fast:)

Klem

Skifer

Skrevet

Såpass? Høres spennende ut syntes jeg. Hold oss oppdatert i helgen da med hva som skjer. Dette er jo spirens siste sjangse til å bli en attpåklatt, kanskje han skjønte dette... :-)

Skrevet

Spenennde=) Håper det er en liten attpåklatt som klamrer seg fast!!

XXXXXXXXXXXXX

Lykke til:)

Skrevet

Jeg håper for dere :o).

Skrevet

Hvordan går det med testingen? Er så spent på dine vegne.

klem fra

Skrevet

Ja dette er spennende,håper på godt nytt snart:)

Skrevet

har ikke kommet meg så lagt som å fa tak i en test, men tr har fortsatt hodlt seg unna, og jeg har alle de symptomene jeg kjenner igjen fra tidligere. Så egentlig er jeg ikke i tvil, selv uten test, om at det er en spire på gang-det er vel kanskje denne absolutt siste sjansen som måtte til da.

foreløpig termin blir 26. april -aprilbarn er ikke å forrakte-har et fra før :)

Skrevet

Å herlighet da,så gode nyheter:)

Håper testen ...når du da finner det for godt å teste;)he he..

er positiv.

Klem

Skifer

Skrevet

Åååååååååååååååååå så gode nyheter:-) Får håpe at følelsen din er riktig:-) og at du er gravid...hold oss oppdatert.

Skrevet

Sååååå koselig da!!!! Krysser fingrene for at magefølelsen din er riktig - og at spiren vokser seg stor og sterk!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...