atpåklatt08? Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 og jeg er full av rare følelser i forhold til det. Det er bare en dag over ikm, men har ingen følelse av at tanta er på vei-heller tvert i mot. Etter 3 sa har vi egentlig gitt opp håpet (er ikke så tøff og utholdende som mange av dere andre ....) har ikke testet-litt skummelt tenk om jeg er gravid, -hvor lenge varer det denne gangen? hvis ikke jeg er gravid nå har vi bestemt oss for å slutte prøvinga så da blir det ingen atpåklatt hos oss og om jeg er gravid og alt går bra er det virkelig det rette å gjøre har vært gjennom de tankene 100 ganger før også, men blir visst aldri helt ferdig jeg må vel ut å kjøpe en test.....
martine68 Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Skjønner at du venter litt med å teste. Det er jo helt umennesklig å måtte oppleve så mange sa-er. Håper likevell at du er gravid igjen og at spiren holder seg på plass denne gangen. Blir spennende å høre resultatet av testingen din. klem fra
skifer Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Lykke til med testing,måtte en spire ha klort seg fast:) Klem Skifer
Modesty Blaise Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Såpass? Høres spennende ut syntes jeg. Hold oss oppdatert i helgen da med hva som skjer. Dette er jo spirens siste sjangse til å bli en attpåklatt, kanskje han skjønte dette... :-)
evigoptimist Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Spenennde=) Håper det er en liten attpåklatt som klamrer seg fast!! XXXXXXXXXXXXX Lykke til:)
martine68 Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Hvordan går det med testingen? Er så spent på dine vegne. klem fra
skifer Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Ja dette er spennende,håper på godt nytt snart:)
atpåklatt08? Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 har ikke kommet meg så lagt som å fa tak i en test, men tr har fortsatt hodlt seg unna, og jeg har alle de symptomene jeg kjenner igjen fra tidligere. Så egentlig er jeg ikke i tvil, selv uten test, om at det er en spire på gang-det er vel kanskje denne absolutt siste sjansen som måtte til da. foreløpig termin blir 26. april -aprilbarn er ikke å forrakte-har et fra før
skifer Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Å herlighet da,så gode nyheter:) Håper testen ...når du da finner det for godt å teste;)he he.. er positiv. Klem Skifer
Modesty Blaise Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Åååååååååååååååååå så gode nyheter:-) Får håpe at følelsen din er riktig:-) og at du er gravid...hold oss oppdatert.
evigoptimist Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Sååååå koselig da!!!! Krysser fingrene for at magefølelsen din er riktig - og at spiren vokser seg stor og sterk! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå