Gå til innhold

Nå ble jeg litt bekymra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp om ei som skulle på ultralyd i uke 19, men desverre var fosteret dødt.... Og det hadde vært en MA i uke 12.

Er redd det samme har skjedd meg...

Er også 2. gangs, magen min er heller ikke så stor og jeg har ikke kjent liv ennå (tror jeg)...... Hørte hjerelyden i uke 14. Med førstemann kjente jeg liv i uke 16-17 og nå er jeg i uke 17....

Noen som kan berolige meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg hadde heller ikke kjent noe særlig med liv da jeg var på ul i uke 19.

men det var fordi morkaken ligger foran som en slags støtpute sa jordmor..hehe.. men det var helt vanlig;)

åsså har du jo faktisk hørt hjertet slå i uke 14 da:):)

jeg hadde ikke vært så bekymra vist jeg var deg,, for det går nok kjempe bra skal du se:)

Skrevet

Hei! Jeg var hos legen i uke 13 for å høre hjertelyd.-Hørte ingenting. Jeg hadde selvsagt heller ikke kjent noe liv. Var på UL noen dager etter og fikk bl.annet høre hjertelyd. Da sa legen at det er ca 99,5 % sikkert at det går bra når hjertelyden er fin i uke 13.

Så du kan nok kose deg og slappe helt av!

Skrevet

Du kan nok ta det helt med ro.. Alle svangerskap er forskjellige.. Og når du har hørt hjertelyden, går det som regel bra.

Men du kan jo ringe jordmoren din, og høe om du kan få komme inn en liten tur, for å høre etter hjertet, siden du er så bekymret. :)

Skrevet

Tusen takk for støtte. Tror jo alltid det verste... Jeg har hatt en MA i uke 13 før, så jeg blir lett bekymra:)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen veldig..har vært ganske bekymra i svangerskapet, og tror det er normalt. Men vær flink til å ring lege/jordmor når du er veldig bekymra, for det er som regel ingenting å være bekymra for!!!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...