Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 kan man hente den babypakken på apoteket nå, eller MÅÅ man vente til 3 mnd før termin?
line_n & sara Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 jeg har nettopp bestilt en sånn pakke, og der du registrerer deg, må du oppgi termin! men veit ikke hvor nøye de er da!
prøvekluten+3små Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 jeg gikk på apoteket og fyllte bare ut en slik en lappe der jeg..der sku man sjøl fylle i termin,men det var nå bare å fylle i og få pakka da..de spurte ingen spørsmål liksom..vanskeli å se om du er 23 eller 27 uker på vei kandet jo og være;o)kommer jo an på størrelsen;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå