Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Katten min har fått kattunge (ikke ei uke gammel enda) men hun lukter på den å freser så går hun sin vei.. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Den piper jo hele tiden Har prøvd å gi utblandet nan på ei sprøyte, da roet deg seg
yasmina Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Ring dyrlegen. Hoer om det er noe du kan gjoere. Hvis ikke faar du kjoept melkeerstatning til soete smaa kattunger osv saa det gaar seg til.
Hjertefamilien Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 La de være sammen hele tida. Ikke slipp kattemoren ut. Kjøp tissekasse om nødvendig... Det må du jo ha uansett til den lille kattepusen også. Kjøp kattemelkserstatning på dyrebutikken. Og ei lita flaske. (Følger med oppi boksen som heter Baby Cat Milk fra roal Canin, men den er ikke så god... Men den melken er den beste) Kattungen MÅ ha 8 måltider i løpet av ett døgn, hver 3.time frem til 6. uke nesten. Da kan du så smått introdusere tørrfor myket opp i litt kattemelkerstatning. Dette er hva du må gjøre dersom du ønsker at den lille pusen skal leve opp og bli en sterk pus.. Har du ikke tid til det, eller ikke vil styre så mye med det ville jeg tatt kattungen til dyrlegen. (Tok meg at 2 uker gamle kattunger i sommer som ikke hadde noen mor, derfor jeg vet "alt" dette) De har klart seg bra, og er i dag 13 uker gamle, klare for å gis bort og de er super skjønne, tillitsfulle og lekne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå