Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 5 januar..**SUKK** Synes svangerskapet har gått raskt hittil, men nå begynner jeg å tenke på at det er såå lenge til..
Eva Britt Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Kanskje ikke så lett, men prøv å ikke fokusere så mye på graviditeten, men prøv å nyte FRIHETEN uten barn (hvis det er første du venter). Jeg klarte det ikke på førstemann, men angrer en del på det, for det er akkurat det jeg savner mest nå. Tenk å bare kunne ta seg en kveldstur.. Gå på kino.... Besøke venner, UTEN å springe etter en liten krabat som henger i gardinene...Sove lenge en søndagsmorgen... Spise en lang og deilig frokost... Lese avisen eller en bok eller et blad i fred.... Mange ting å glede seg over! JA, det er stas med den lille prinsessen vår, men man vet ikke hva man mister av frihet før man sitter der med barnet. Så bare prøv å nyte det og ikke ødelegg den siste tiden med bare å vente. Det er mitt råd...
mimmitiltre Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 ja, det er sannt som du sier Eva Britt, men jeg foeler det ogsaa saann, er i uke 20, med foerstemann, og dagene bare snegler seg av gaarde:) er jo ikke fordi man kan ta seg en ordentlig tur paa byen heller, ikke at jeg savner det, men det er mye man gjoer annerledens fordi man er gravid mener jeg.. og jeg kan fortsatt ikke kjenne noe, saa da er det litt kjedeligt akkurat naa:)
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Helt sant eva britt. Klarte ikke det med førstemann jeg heller. Men skjønte etterpå at det hadde gjort kropp og sjel godt å slappe av å nyte livet. Nå kan jeg ikke nyte graviditet og frihet, lillegutt regjerer og tiden raser avgårde i huj og hast. Det er ikke et kjedelig sekund, men gud hvor godt det måtte vært å få slappet av en dag eller to:-) PRØV å gjøre som eva britt skriver, det er ikke så lett men det er veldig lurt:-)
twoboys & a girl Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Helt enig. Prøv å nyt tiden alene nå. Herregud hvor jeg iblant savner å kunne gå ut døren på kveldene bare for å gå på kafe, kino eller noe. Er så vanskelig å få ordnet barnevakt. Fikk ordnet meg fri på tirsdagen for å treffe de andre desember magene, ufattelig deilig frihetsfølelse:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå