jennifer Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Heisan! Har en stor gutt,kjører 4 timers intervall på MME hele døgnet,kunne tenke meg å prøve å drøye kl 03.00 måltidet på natten, vurderer å gi tynn, tynn velling til 23.00 måltidet? Noen som her erfaring og kan dele den, tenkte å gi den m flaske, så den må være tynn, hva gjør jeg ? Og har det noe for seg? Andre forslag for å få litt mer søvn tas i mot m takk:) Her ei på 18 mnd også, og dagen hennes begynner kl 06.00, er så trøtt at jeg stuper( mannen min er nyopperert og får ikke hjulpet til nå Klem fra meg.
BettyBoob Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hei! Det jeg gjorde var bare å blande litt maisgrøt i mme flasken hans til kveldsmåltidet Prøv deg litt frem for å få den konsistensen som passer med flaskene dere bruker. tror jeg kanskje brukte 3 sånne mme skjeer med grøtpulver i 180 ml mme. begynner å bli en stund siden for idag er pjokken 17 mnd Min likte det veldig godt iallfall! Han likte ikke den nestle vellingen man får kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå