Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 ...når det regner? Ja, ikke dere, da...men reagerer på at vi veldig ofte er alene i sandkassen på lekeplassen så fort det er litt eller mye regn ute. Her i gården går vi og leker hver dag. Lillegutt ELSKER det og trenger det ikke minst, og så synes jeg det er viktig å lære han at "ut på tur aldri sur" er bra. - men så fort været er bra, da myldrer det av lekekamerater til lillegutt. Bare så synd at det m sol eller opphold til for at han skal få noen å leke med! Hvor er folk? Inne, så fort det er litt grått og/eller vått ute???
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vi er alltid på lekeplassen....uansett vær og vind!!! )
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg har alltid hatt med ungene ut uansett vær, men det har vært perioder ungene selv ikke ville være ute når det var stygt vær, de bare gråt og ville inn og da er det jo ikke gøy å være ute med dem. Og vi er helt klart lenger ute når været er bra :-)
Solskinnsjenta Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Det er vel generell latskap og at mødrene ikke liker å bli våte. Vi går tur hver dag foreløpig, og de siste dagene har det styrtregnet innimellom. Kommer til å fortsette med det, og gå på lekeplass når ungene er store nok til å ha glede av det. Gode klær på meg så vel som på ungene er viktig, og at de får frisk luft er viktigere enn at jeg er tørr 24 t/døgn!
Rut Bram Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 spørs vel hvor gammelt barnet er... vår jente er nettopp blitt 10 mnd og har ikke vært på lekeplassen ennå nei... hun har nettopp lært å sitte selv og putter fremdeles alt hun ser av blader og steiner og sand i munnen! hun har ennå ikke hatt noe stort "behov" for å lekeplass synes jeg da... vi har mange barn i nabolaget som kommer innom oss, og vi er mye ute og går tur, eller hun kravler litt rundt ute i hagen vår når været er ok. Når hun er rundt 1 år og ennå litt eldre er det kanskje mer behov for lekeplass, men da er jo de fleste mammaer og pappaer begynt i jobb igjen, og barna er i barnehage eller hos dagmamma... Det kan forklare at det er få mødre/fedre og barn på lekeplassen der du bor
Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 nå bor vi på llandet så det å dra til en lekeplass blir noe tungvint men vi er da ute på tur, ute i hagen vær dag. men jeg liker ikke å være ute i tordenvær. han er 9 mnd. sitter da i vogna dår det er vått.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Barbalala Tror du misforsto innlegget. Det er masse folk på lekeplassen når det PENT vær...men folk rømmer jo når det er regn...hvorfor? Barna har bare godt av å være ute i frisk luft uavhengig av vær. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå