Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Merker dere alt?Ned til hver sokk...Kan merkene strykes på hjemmestrikket ulltøy? Hehe,det må jo ta år å stryke på alle:)
2 Sommerbarn Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg merker alle klærne utenom sokker og hjemmestrikket ulltøy. Sokker er vanskelige å merke og det tar utrolig lang tid, mister vi noen par så mister vi noen par tenker jeg. Hjemmestrikket ulltøy er verre, jeg prøver å unngå at jenta mi bruker de fineste hjemmestrikka klærne i barnehagen. Hjemmestrikka klær som brukes i barnehagen har jeg sydd i navnelapp i steden for å stryke på.
så var vi 4 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg syr fast navnelapper i hjemmestrikka ulltøy, så får jeg det hjem igjen.
mammat2goll Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 sokker gidder jeg ikke å merke...han har så mange att det er ikke krise dersom han mister noen par. Jeg prøver å unngå de fineste strikkaklærne, men de jeg har er ikke merket. Er vel sjelden noen tar feil av hjemmestrikket tøy. Gutten min har ikke mistet noe i barnehagen de 2 årene han har gått der.
jeg fant firkløvern Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Jeg merker alt, sokker og truser også. Tar ikke lang tid å stryke på. Er utrolig hjelp for dem som jobber i bhg at alt er merket!!!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Hvor kan man bestille navnelapper til å sy fast da?Tenker på til noe hjemstrikket.
2 Sommerbarn Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 www.sabo.no Her finner du vevde navnelapper som kan sys på klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå