Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 var dere veldig hovne lenge etterpå? ...og skal det klø når det gror? (eller er de mulig jeg har pådratt meg soppinfeksjon?) Når ble dere i bra igjen? 14 dgr siden jeg fødte..
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hei, hei. Jeg revnet vel ikke sånn kjempemasse, men jeg revnet oppover og jeg hadde VONDT LENGE! Jeg hadde utrolig vondt for å tisse i halvannen uke, og det gjorde vondt å gå og bære tungt i 2-3 uker. Det er nok helt normalt at det klør når sårene gror. Føler du ingen bedring i det hele tatt? Det kan nok ta en stund, jeg trodde også jeg hadde fått infeksjon fordi det var så hovent og vondt i uker etterpå, men det gikk seg til sakte, men sikkert. Håper du blir bedre snart:)
Mynona Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg revnet mye, total ruptur, og jeg klødde ingenting mens det grodde. Jeg orket ikke se på meg selv der nede, så jeg vet ikke om jeg var hoven. Var sår og øm hvertfall lenger enn 14 dager. Jeg ville gått og sjekket bare for sikkerhetsskyld. God bedring!
snartmammapåny Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Var vel ca en god mnd etter fødselen jeg følte jeg kunne gå en god tur uten at det var sårt og vondt etterpå. Så ting tar tid. På 6ukers kontrollen var det fortsatt litt vondt og sårt. Etter 14dager hadde jeg fremdeles litt vondt for å sette meg ned, tror det var et sting som drev å gnagde inni der så det ble vondt. Men det gikk over:D Takk og lov:D Kan ikke huske at det klødde, men det er nok normalt siden det er noe som gror der inni. Om det klør mye kan du sikkert ta en tur innom legen for å sjekke for sikkerhetskuld. Bedre å sjekke en gang for mye, enn å gå rundt å lure. Jeg revnet forresten mye både fremmover og bakover og ble i tillegg klippet.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 hei. jeg revnet mye, eller mer enn normalt. tror kanskje jeg hadde noe betennelse også.. men kunne ikke tisse andre plasser enn dusjen i ca 10 dager... hele greia ble bra ca 4 uker etter fødsel... men hullet er fremdeles ømt... 3,5mnd siden fødsel..
*Rutletutt* Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg revnet ikke - men ble klippet. Sved da jeg tisset + var ømt i ca en uke. Klødde litt da det grodde, ja, så det er helt normalt. Tulla er snart 3 uker nå og jeg merker ikke noe til det nå, og har ikke gjort det på en ukes tid. Men det er kanskje annerledes når en er klippet ift revnet...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå